Pintér Bence a nyilvánosság előtt a szakszervezeteknek támogatást ígért, miközben többször, többféleképpen támadta a Győr-Szol Zrt-t és annak dolgozóit. Legutóbb a Győr+ Rádióban fogalmazott úgy a polgármester: nézzen körbe a társaság elnök-vezérigazgatója, hogy a közel 660 munkavállalóból ki az, akire esetleg nincs szükség, vagyis ki az, akit el lehetne bocsájtani. Ráadásul a napokban egyeztetésre hívta a Győr-Szol szakszervezetét a városvezető, információink szerint a megbeszélésen nagyjából 10 percet töltött.

Egy kis előzmény segítségével nézzük meg mi húzódik a háttérben:

A Győr-Szol Zrt. több mint 650 dolgozót foglalkoztat, az elmúlt években folyamatos bérfejlesztést hajtott végre a vállalatvezetés. „2023-ban 15 százalékos bérfejlesztés történt, 2024-ben pedig 18 százalékos, ami összesen 33 százalék. Az idei évet illetően – bár ez még a városi költségvetés függvénye – már egyeztettünk az üzemi tanáccsal és a szakszervezettel is. A bérfejlesztés mellett elkezdtük a tárgyalásokat a kollektív szerződés módosításával kapcsolatban is. Elmondható, hogy jelenleg a munkaerőpiacon is versenyképes béreket tudunk biztosítani, de az inflációkövető béremelést szeretném garantálni a dolgozóknak az idei évben” – nyilatkozta korábban a Győr+ Médiának Sárkány Péter. Vagyis jól látható, hogy a Győr-Szol Zrt. nagy figyelmet fordít a munkatársaira, az elnök-vezérigazgató pedig folyamatosan egyeztet a szakszervezettel.

Pintér Bence tavaly decemberben személyesen ígérte meg a szakszervezeteknek, hogy a város tulajdonában lévő cégek biztos megélhetést tudnak majd nyújtani az ott dolgozó szakembereiknek. Ezzel ellentétben, ahogy arról portálunk is többször beszámolt,a polgármester által benyújtott költségvetés-tervezetben a Győr-Szolhoz tartozó, városüzemeltetési feladatokra szánt forrás nagyjából fele annak, mint amire a győriek életét is jelentősen befolyásoló munkák ellátásához szükség lenne.

A közel 2 milliárd forintos fedezethiány annak vonatkozásában is érdekes, hogy a Győr-Szol Zrt. már december végén tételesen ismertette a különböző szolgáltatások költségeit a városvezetéssel.

Ha a költségvetésbe valóban a polgármester javaslata, és nem a Fidesz-KDNP módosító indítványa kerülne be, akkor az alulfinanszírozottság okán a Győr-Szol Zrt. 660 dolgozójából körülbelül 100 munkavállaló megélhetése válna bizonytalanná.

A polgármester a napokban ismét egyeztetésre hívta a Győr-Szol szakszervezetét, információink szerint azonban a megbeszélésen nagyjából 10 percet töltött, ezután polgármesteri biztosára, Pollreisz Balázsra hagyta meghívott vendégeit.

Majd február 24-én rádiónk stúdiójába látogatott Pintér Bence, ahol a következőket mondta: „Sárkány Péterrel ugyanazt gondoljuk nagyon sok témáról, ha megvalósítja mindazokat, amikről beszéltünk, akkor a Győr-Szol jó irányba fog elindulni. De ehhez nem feltétlenül kellett volna, vagy kellene, hogy megkapják ezt az összeget költségvetési előirányzatként egyben. Ha ez így lesz, akkor ez ellen én nem fogok tiltakozni egyébként. Azt még fontos hozzátenni, hogy szerintem a Győr-Szolnál is érdemes körbenéznie vezérigazgató úrnak olyan szempontból, miután most már megmelegítette a székét, most már nagyjából tudja hol van és mit csinál, mindenkivel megismerkedett. És azért a Győr-Szol 660 munkavállalója körül körbenézhet és megnézheti, hogy kik azok akikre ténylegesen szükség van, és kik azok, akikre nem feltétlenül. Számos olyan munkavállaló került oda a tavalyi választás után, aki nem biztos, hogy értékes munkát végez” – fogalmazott Pintér Bence.

Az ellentmondás az ügyben elég egyértelmű: a szakszervezeteket támogatásról biztosítja a polgármester, miközben sem a megfelelő finanszírozást nem biztosítaná, sőt, dolgozókat is elküldene…

A költségvetés mai tárgyalása és az, hogy polgármester tüntetésre hívja a győrieket ennek fényében is érdekes lesz.

Forrás: Győr Plusz Média / gyorplusz.hu

Fotó: Marcali Gábor / Győr Plusz Média

A hidegebb idő beköszöntével a fűtésszolgáltatással kapcsolatos panaszok száma is megnő. Vannak olyan felhasználók, akik alulfűtöttségre panaszkodnak, mások az alacsonyabb külső hőmérséklethez tartozó magasabb fűtővíz hőfok miatt túlfűtöttnek érzik lakásukat.

A felhasználók panaszukat bejelenthetik telefonon, az éjjel-nappal hívható hibabejelentőn (96/50-50-55, 20/922-5700), valamint írásban levél (9024, Győr, Orgona u. 10.) vagy e-mail (info@gyorszol.hu) útján.

Amennyiben a panasz megalapozott és az helyi jellegű (pl. levegős a rendszer), akkor társaságunk szakemberei a hibaelhárítást (ebben az esetben a rendszer kilégtelenítését) elvégzik. Ha az alul- vagy túlfűtöttség több felhasználónál is jelentkezik, akkor a felhasználó megbízottja (pl. a közös képviselő) kezdeményezheti a hőközponti fűtési menetrend megváltoztatását. Mivel a menetrenden történő változtatás az ugyanazon fűtési körön lévő összes felhasználót érinti, azt az egy fűtési körről ellátott felhasználók legalább 70 %-ának kell kezdeményeznie.

Fontos tudni, hogy az épületen belüli fűtési rendszer elemei (vezetékek, hőleadók, radiátorszelepek, strangszabályozók, stb.) a felhasználó tulajdonában vannak, ezért azok karbantartásáról, folyamatos üzemképes állapotáról a felhasználónak kell gondoskodnia.

Amennyiben a fűtési probléma oka az épület elavult, szabályozhatatlan fűtési rendszere (pl. egycsöves, átfolyós fűtés) és/vagy a korszerűtlen nyílászárók, szigeteletlen homlokzati- és végfalak, az épület egészén kell a tulajdonosoknak energiahatékony átalakításokat végezni.

A fűtési rendszer átalakítását, korszerűsítését épületgépész szaktervezővel meg kell terveztetni. Mind a tervező, mind a felhasználó részére díjmentes adatszolgáltatással, konzultációs lehetőséggel állunk rendelkezésre. A kiviteli terveket jóváhagyás céljából 3 példányban társaságunkhoz be kell nyújtani Az átalakítási munkákat csak általunk jóváhagyott tervek birtokában szabad elkezdeni. A munkák megkezdése előtt a fűtési rendszer leürítését, a munkavégzés befejezése után annak feltöltését, kilégtelenítését csak társaságunk szakemberei végezhetik.

(A cikket a Győr Plusz Média készítette.)
Sárkány Pétert választották meg a 2025. januári önkormányzati közgyűlésen a Győr-Szol Zrt. vezérigazgatójának. A szakembert még 2024 novemberében nevezték ki a társaság igazgatóságának elnökévé, majd február elsejével vezérigazgatóvá. A kinevezés kapcsán a Győr-Szol Zrt. előtt álló kihívásokról, feladatokról beszélgettünk, érintve a legfontosabb tevékenységi területeket is.

A Győr-Szol Zrt. Győr Megyei Jogú Város Önkormányzatának legnagyobb, saját tulajdonában lévő cége: felel a városüzemeltetési feladatokért, ellátja a távhőszolgáltatást, működteti az önkormányzati tulajdonú lakásokat, illetve gondozza a parkokat, közterületeket, így a Győr-Szol Zrt. rendkívül fontos szerepet tölt be Győr város életében. Az energiaválság közvetlenül is érintette a társaságot az emlékezetes gázkereskedői szerződésbontás következtében.

Távhőszolgáltatás

„Vannak fejlesztések, amelyek nem tűrnek halasztást. A lista szinte végeláthatatlan, de az egyik legnagyobb projekt a távhőt érinti: a Rozgonyi utcai telephelyen, a hőerőműben a kémények felújítását nem halogathatjuk. Az idei évben erre körülbelül egymilliárd forintot kell fordítanunk” – kezdi Sárkány Péter, rámutatva: ezt a munkát ráadásul nagyjából április és szeptember között lehet csak elvégezni, amikor nincs fűtési időszak. „Emellett is vannak terveink a távhőszolgáltatást illetően: pályázati úton lehetőség van uniós forrásokra, amelyből a távhő-infrastruktúrát fejleszthetjük, ezekre a forrásokra nyilván többszörös lesz az igény, mint amekkora a keret, igy felgyorsítottam a pályázat benyújtásához szükséges tervezői folyamatokat” – részletezte Sárkány Péter.

Városüzemeltetés

„A másik komoly feladat a városüzemeltetés szerteágazó tevékenységeinek jól szervezett és hatékony biztosítása. Ide rengeteg olyan feladat tartozik, amelyre először talán nem is gondolnának az emberek: a fűnyírás, a parkgondozás, a lombtakarítás, a zöldterületek gondozása, a szúnyoggyérítés, a közterületek takarítása, téli időszakban a hó- és síkosságmentesítés” – sorolja a cég vezetője. A feladatok kapcsán érdemes megjegyezni: a városüzemeltetési feladatok ellátása a Győr-Szol Zrt. és a város között szerződéses alapon működik, azaz az önkormányzat gyakorlatilag kiszervezi ezt a kötelezően ellátandó feladatát a vállalatnak. „Ezek a feladatok nagyjából 3,5-4 milliárd forint éves költséget jelentenek, de nagymértékben befolyásoló tényező az időjárás, hiszen jó időben például a fűnyírással van több feladat, hidegben az utak hó- és síkosságmentesítése jelent többletmunkát” – mutat rá a cégvezető, kiemelve: a Győr-Szol Zrt. jelenleg több mint 5 millió négyzetméternyi zöldfelületet gondoz. „Ezek a feladatok várnak ránk, de a városi költségvetés ismeretének hiányában nehéz megmondani, hogy mennyi forrásból gazdálkodhatunk – mutat rá a Győr-Szol Zrt. vezetője.

blank

A korábbi évek visszatérő közgyűlési témája volt a társaság gépparkjának kérdése is. Ennek kapcsán a vezérigazgató elmondta: rendkívül elöregedett a gépállomány, és az elmúlt években ezeknek a karbantartási, javítási munkálatai egyre többe kerülnek. „Itt az óradíjaktól elkezdve a pótalkatrészek beszerzéséig évről évre minden drágul” – mutat rá Sárkány Péter.

Belváros és Révfalu területén évente 12 alkalommal, egyéb helyeken 8-10 alkalommal nyírják például a füvet, egy-egy ilyen kör átlagosan 17 munkanapig tart. „Télen egy síkosságmentesítési körben 60 tonna útszóró sót juttatunk ki a közterületekre, ami az előző téli szezonban összesen 567 tonna mennyiséget jelent.

Ezek mellett egy komplexebb felszereltségű utcai takarítógép 50-80 millió forintba kerül, ebből adódóan anyagi oldalon is nagy kihívást jelent a városüzemeltetési feladatoknak az optimális ellátása.

Önkormányzati tulajdonú bérlakások

Visszatérő kérdés az önkormányzati tulajdonú lakások helyzete is. A kérdés kapcsán sok a félreértés, hiszen a Győr-Szol Zrt. csak működteti az önkormányzati tulajdonú lakásokat, a bérleti díjról, vagy arról, hogy ki jogosult önkormányzati tulajdonú lakást bérelni, nem a társaság dönt, hanem az önkormányzat – mutat rá Sárkány Péter. „Önkormányzati tulajdonba 4192 lakás, a Győr-Szol Zrt. saját tulajdonába pedig 209, jelenleg bérbe adott lakás tartozik. Előbbiek esetében az önkormányzat Humánszolgáltatási Bizottsága és a Népjóléti Osztálya írja ki a pályázatokat, a bérlőkijelölés kizárólag az önkormányzat privilégiuma” – emeli ki Sárkány Péter, a saját lakásállomány kapcsán pedig hozzáteszi: folyamatosan érkeznek be az igények. Rövidesen bevezetésre kerül egy pályázati rendszer, ami online felületen is elérhető lesz.

Munkatársak

A Győr-Szol Zrt. több mint 650 dolgozót foglalkoztat, az elmúlt években folyamatos bérfejlesztést hajtott végre a vállalatvezetés. „2023-ban 15 százalékos bérfejlesztés történt, 2024-ben pedig 18 százalékos, ami összesen 33 százalék. Az idei évet illetően, bár ez is a városi költségvetés függvénye, de már egyeztettünk az üzemi tanáccsal és a szakszervezettel is. A bérfejlesztés mellett elkezdtük a tárgyalásokat a kollektív szerződés módosításával kapcsolatban is. Elmondható, hogy jelenleg a munkaerőpiacon is versenyképes béreket tudunk biztosítani, de az inflációkövető béremelést szeretném garantálni a dolgozóknak” – jelezte Sárkány Péter.


Sárkány Péter

Gimnáziumi tanulmányait a győri Czuczor Gergely Bencés Gimnáziumban végezte, majd a Széchenyi István Egyetemen településmérnöki diplomát szerzett. Közel húsz éve tevékenykedik győri cégeknél, többek között az Arrabona EGTC és a Győri Térségfejlesztési és Projektmenedzsment Kft. alapítása és vezetése is személyéhez köthető. Előbbinél az európai uniós jogharmonizáció tette lehetővé az egész térség fejlesztését, elősegítve ezzel a határon átnyúló pályázati lehetőségek felkutatását, elkészítését és megvalósítását.

A Győri Többcélú Kistérségi Társulásnál, illetve később a GYTP Kft.-nél szintén európai uniós támogatásokból megvalósuló projekteket koordinált. Számos beruházás, korszerűsítés és szociális projekt valósult meg sikeresen az irányítása alatt.

Negyvenkilenc éves, három gyermek édesapja.

Forrás: Győr Plusz Média – gyorplusz.hu / szerző: Mireider Máté / fotó: O. Jakócs Péter

Idén is csatlakozik a Győr-Szol Zrt. a Távhőszolgáltatás Napjához, melyet a Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége kezdeményezésére 2014 óta minden évben megrendeznek. A távhőszolgáltatók ezen a napon közösségi programokon keresztül ismertetik meg a környezetbarát, biztonságos és kényelmes távhőszolgáltatást a lakossággal.

A Távhőszolgáltatás Napján – melyet idén az Erőművek Éjszakájával egy időpontban tartanak országszerte –, október 25- én pénteken nyílt napot tart a Győr-Szol Zrt. Távhőszolgáltatási igazgatósága Rozgonyi utcai telephelyén. A résztvevők szakavatott kollégák kíséretében bejárhatják a győri távhőellátás „szívét”, a Rozgonyi utcai fűtőerőművet. Közelről láthatják, hogy hol termelik meg azt a hőt, ami a távhőhálózaton és a hőközpontokon keresztül eljut a város 25 ezer lakásába és mintegy 1000 egyéb intézményébe. Megnézhetik a geotermikus hő fogadására létesített állomást, a kazánokat, a hővezénylő központot, a gázmotoros erőművet, sétálhatnak a 80 és 101 méteres kémények tövében. Megismerhetik, hogy miért környezetbarát, miért biztonságos a távhőellátás, miért lehet fontos eszköz a megújuló energia hasznosításában. Az üzemlátogatás mellett apró ajándékokkal is várja a látogatókat a Győr-Szol Zrt. Távhőszolgáltatási Igazgatósága a Távhőszolgáltatás Napján és az Erőművek Éjszakáján.

Az október 25-i nyílt napon négy időpontban, 14, 15, 16 és 17 órakor kezdődik a telephely bejárása. Gyülekezés a Győr-Szol Zrt. Távhőszolgáltatási igazgatóságának Rozgonyi utcai telephelyén (9028 Győr, Rozgonyi u. 44.), a porta előtt, a kerékpártárolónál lesz.

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A nyílt napra október 23-án 12 óráig a www.gyorszol.hu weboldalon, a sajto@gyorszol.hu és a media@gyorszol.hu e-mail címen, illetve – munkanapokon 7 és 16 óra között – a 96/505-050-es telefonszámon lehet jelentkezni, illetve az alábbi linkre kattintva.

Fotó: Győr+ Média

A közszolgáltatási szerződések rendelkezéseinek megfelelően, ebben az évben is szeptember 15-én megkezdődik Győrben a távhőszolgáltatás rendelkezésre állási időszaka.

A nyári hónapokat kihasználva a Győr-Szol Zrt. Távhőszolgáltatási Igazgatósága a betervezett karbantartási, felújítási munkákat a fűtőerőműben, a távhőhálózaton, és a hőközpontokban elvégezte, a fűtés indítására felkészült. A nyári nagyleállás, ami az egész rendszeren használati melegvíz-szünettel járt, július 31-én zökkenőmentesen lezajlott.

A távhőellátásra vonatkozó jogszabályok és közszolgáltatási szerződések szerint a szolgáltató szeptember 15-e és a következő év május 15-e között áll a felhasználók rendelkezésére, mely időszakban a felhasználók arra hatalmazták fel a társaságot, hogy épületükben a szolgáltató az időjárástól függően indítsa, illetve leállítsa a fűtést. A fűtést ebben a periódusban akkor indítja el a szolgáltató, ha a külső hőmérséklet napi középértéke – a HungaroMet Zrt. (korábban: Országos Meteorológiai Szolgálat) előrejelzése szerint – előreláthatólag nem haladja meg a +10 fokot, illetőleg három egymást követő napon a +12 fokot.

Az ettől eltérő fűtést (indítást, leállítást) a lakóközösség közös képviselője írásban kezdeményezhet.

Ha egy hőközpontról egy épület kap ellátást, akkor a távfűtést a közös képviselő kérésére a szolgáltató 24 órán belül elindítja. Ha egy hőközpontról vagy a hőközponton belül külön fűtési blokkról több épület kap ellátást, akkor az épületek tulajdonosi közösségei (társasház, lakásszövetkezet) legalább 70 százalékának egyetértése szükséges a távfűtés indításához.

Szeptember 15-ig a fogyasztóknak is be kellett fejezniük a tulajdonukban levő, távhőrendszerről kiszolgált fűtő és melegvíz berendezések felújítási munkáit. Ezt követően a szolgáltató csak rendkívüli esetben, a társasház közös képviselőjének hozzájárulásával engedélyez átalakítási munkát, és üríti le ehhez a fűtési rendszert.

A fűtés elindításkor a legtöbb problémát a belevegősödött felhasználói rendszerek jelentik. Ebben az időszakban a fogyasztói hibabejelentések többsége az, hogy egy-egy helyiségben nem melegednek fel a radiátorok, vagy a levegősödés miatt zaj tapasztalható. A hibák nagy része a nyári időszakban az épületek fűtési rendszeréhez kapcsolódó felújításokhoz, átalakításokhoz, radiátorcserékhez köthető, ugyanis ezekhez a munkákhoz a hálózatot le kellett üríteni. A korszerűsített fűtéssel rendelkező épületekben a légtelenítési munkák az átlagosnál is nagyobb problémát jelentenek, mivel egy-egy zárt termosztatikus radiátorszelep miatt a levegő nem tud a rendszerből egy ütemben, teljes körűen távozni, így a hibabejelentések ismétlődnek. Ilyen fűtési rendszerek esetében a termosztatikus radiátorszelepeket a fűtés indítása után javasolt egy ideig teljesen nyitott állapotban tartani annak érdekében, hogy a panaszokat okozó levegő minél hamarabb távozni tudjon a rendszerből.

A mérésügyről szóló törvény végrehajtásáról rendelkező kormányrendelet a melegvíz-mérők hitelességének időtartamát 8 évben állapítja meg. A törvény szerint a mérők időszakos hitelesítéséről a mérőeszköz tulajdonosának, illetve használójának kell gondoskodnia, ezért a GYŐR-SZOL Zrt. Távhőszolgáltatási Igazgatósága az érintett ügyfeleinek hamarosan értesítést küld a melegvíz-mérők hitelesítéséről.A postaládákba kerülő tájékoztató szerint a hitelesítésre kétféle módon van lehetőség. 1.    Az ügyfél megrendelése esetén a hiteles mérést a melegvíz-mérő cseréjével a GYŐR-SZOL Zrt. teremti meg egy új, hiteles mérő beépítésével, melyre egy év garancia van. Amennyiben a fogyasztó a hitelesíttetésnek ezt a módját választja, a postázott tájékoztatóhoz mellékelt megrendelőlapot kell leadnia a kézhezvételtől számított 15 napon belül ·         személyesen a társaság ügyfélszolgálati irodáinak valamelyikében (Orgona u. 10., Jókai u. 7-9.), vagy ·         elküldheti elektronikus levélben a hitelesites@gyorszol.hu e-mail címre, illetve ·         postai úton a GYŐR-SZOL Zrt. címére: 9024 Győr, Orgona u. 10. 2.    A hitelesíttetés megvalósításának másik lehetősége a jelenleg beépített melegvíz-mérőnek a tulajdonos saját szervezésében történő újra hitelesíttetése. Ez esetben a mérő hitelesítést teljes körűen a tulajdonos intézi, a szolgáltató csak a mérővel kapcsolatos adatváltozást regisztrálja a mérő kiszerelése előtt és a hiteles mérő beszerelése után.Amennyiben a melegvíz-mérő hitelesítésére sem a mérő cseréjével, sem az újra hitelesíttetéssel nem kerül sor, úgy a szolgáltató az ügyfelet kénytelen mérővel nem rendelkező díjfizetőnek tekinteni.A hitelesítés lehetséges módjairól, annak költségeiről, a szükséges eljárásról részletes információkat tartalmaz az érintetteknek kiküldött tájékoztató, de további felvilágosítást kaphatnak a fogyasztók a 96/50-50-50-es telefonszámon vagy személyesen az ügyfélszolgálati irodákban. A hitelesítésről szóló tájékoztató szövege a www.gyorszol.hu internetes oldalon is olvasható.

Tájékoztató a Győr-Szol Zrt. ünnepi szolgáltatásairól és nyitvatartási rendjéről – 2023. március 15.

Hiba-és kárbejelentés, szolgáltatási hibabejelentő:

A Győr-Szol Zrt. hiba-és kárbejelentő vonala a96/50-50-55-ös telefonszámon minden naptári napon 0-24 órában hívható.

Ügyfélszolgálatok:

Március 15-én, szerdán a Győr-Szol Zrt. Orgona utcai és Jókai utcai ügyfélszolgálati irodái egységesen zárva tartanak, a telefonos ügyfélszolgálat nem működik.

Parkolás – Győr:

Jókai, Révai, Árpád, Vásárcsarnok, Dr. Petz Lajos parkolóház, Dunakapu mélygarázs:

A Jókai, a Révai, az Árpád, a Vásárcsarnok és a Dr. Petz Lajos parkolóházban, valamint a Dunakapu mélygarázsban folyamatosan a szokásos, érvényben lévő díjakért lehet parkolni.

Utcai fizető parkolók:

Március 15-én, szerdán Győrben a felszíni fizetőparkoló hálózat, valamint a Széchenyi István Egyetem P5 és P6 jelű fizetőparkoló zónájának beállói díjfizetés nélkül vehetőek igénybe.

Vásárcsarnok és Kereskedők utcája:

A győri Vásárcsarnok március 15-én, szerdán zárva tart, a további napokon a rendes nyitvatartási rend szerint várja a vásárlókat.

Dunakapu téri piac:

A Dunakapu téri piacon március 15-én, szerdán nem lesz kereskedés.

Sportingatlanok:

A Barátság Sportpark március 15-én, szerdán korlátozott nyitva tartással üzemel. A műfüves pályák nyitva, a kiszolgáló létesítmény zárva lesznek, míg a játszótér, a futópálya és a park további sporteszközei használhatóak. A többi napon a létesítmény a rendes nyitvatartási rend szerint 7 és 22 óra között látogatható.

A Bercsényi ligetben a fitnesspark, illetve a sportpályák március 15-én, szerdán zárva tartanak, a többi napon 7 és 21 óra között vehetőek igénybe.

Köztemetők – Győr:

A Szabadhegyi, Nádorvárosi, Révfalui, Újvárosi, Sugár úti, Templom úti, Malomsori és Koroncói úti köztemetők a téli nyitvatartási rendnek megfelelően egységesen 8 és 17 óra között látogathatóak.

A GYŐR-SZOL Zrt. Távhőszolgáltatási Igazgatósága a járványügyi helyzetre való tekintettel a melegvíz-mérők helyszíni leolvasását határozatlan időre felfüggesztette. Ezért a fogyasztóknak kell bejelenteniük a melegvízmérő-órák állását a szolgáltatóhoz.

Ez Győr három részében már megtörtént, 2021. február 17-től pedig a város egy másik körzetében élő felhasználókat érinti ez a kötelezettség. Azoknak az ügyfeleknek, akiknek a melegvízóra-leolvasása február 17-től esedékes, a szolgáltató a postaládájukba bedobott értesítést küld, melyben kéri a melegvíz-óra állásuk bejelentését.

Értesítést az alább felsorolt utcákban és épületekben lakók kapnak:

  • Bán Aladár utca 2-16
  • Bán Aladár utca 1-11
  • Földes Gábor utca 2-6
  • Földes Gábor utca 1-23
  • Ifjúság körút 1-11
  • Ifjúság körút 2-32
  • Ifjúság körút 78.
  • Ipar utca 84- 102
  • Kodály Zoltán utca 2-44
  • Mester utca 28-44
  • Mészáros Lőrinc utca 10-18
  • Szabolcska Mihály utca 7-24
  • Szabolcska Mihály utca 25-41
  • Szigethy Attila út 97-107
  • Török István utca 9-13
  • Török István utca 21-27

A szolgáltató kéri azokat a fogyasztókat, akik értesítést kaptak a melegvíz-mérők állásának bejelentéséről, hogy a pontos elszámolás érdekében a melegvíz-mérőjük állását a mérő gyári számával, a vevő (fizető) azonosító számával (a számla harmadik oldalán található), névvel, címmel együtt szíveskedjenek mihamarabb, de legkésőbb 2021. március 12-ig bejelenteni:

  • az értesítésben közölt e-mail címre,
  • sms-ben, vagy telefonon az értesítésben szereplő telefonszámra,
  • telefonos ügyfélszolgálatunkon (tel: 96/50-50-50, 20/922-5678).
  • A mérőállás rögzítésére társaságunk honlapján is lehetőség van a mérő gyári számának és a vevő (fizető) azonosító számának megadása után (http://ugyfelkapu.gyorszol.hu).

Fontos, hogy csak azok közöljék a mérőállásukat, akik erről értesítést kaptak! Együttműködését köszönjük, és jó egészséget kívánunk!