Startlap | Kapcsolat | Kedvencekhez






Tartalom töltése....

Ügyintézés ügyfélszolgálat

Távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés:

Az ügyfélszolgálat fogadja az ügyfelek személyes és telefonos bejelentéseit és továbbítja az illetékes szervezeti egység felé.

Személyesen az alábbi ügyek intézhetőek az ügyfélszolgálati irodáinkban:

Díjfizető-változás bejelentése

A díjfizető személyében bekövetkezett változást a régi és az új díjfizető köteles a díjfizető személyében bekövetkezett változástól számított 15 napon belül - a szolgáltatónak, a szolgáltató által rendszeresített módon és formában - bejelenteni. Ekkor a szolgáltató a tényleges díjfizető változás napjának megfelelően szerepelteti a változást a nyilvántartásaiban. Amennyiben a változás bejelentés ideje a tényleges díjfizető változás idejét 15 nappal meghaladja, akkor a szolgáltató a bejelentés napját tekinti a díjfizető változás napjának.

Amennyiben csak az egyik (vagy a régi, vagy az új) díjfizető jelenti be a díjfizető személyében bekövetkezett változást, akkor a változás tényét hitelt érdemlő módon (adás-vételi szerződés, három hónapnál nem régebbi tulajdoni lap, önkormányzati tulajdonú lakás és nem lakás esetén bérleti szerződés, csereszerződés, stb.) kell bizonyítani. Továbbá a melegvíz-mérővel rendelkezők esetében az elszámoláshoz a régi és az új díjfizető által elismert meleg víz mérési adatnak is rendelkezésre kell állni.

Abban az esetben, ha az ingatlan társaságunknál vezetett folyószámláján a régi díjfizetőnek határidőn túli díjtartozása áll fenn, azt a bejelentéssel egy időben kell kifizetnie.

Adatmódosítás

A díjfizető adataiban bekövetkezett változást (névváltozás, postázási címmódosítás) a díjfizető köteles a szolgáltatónak 8 napon belül írásban vagy személyesen bejelenteni. Csoportos beszedési megbízást a díjfizető az általa igénybe vett pénzintézetnél kérhet, a díjfizetőhely-kódjára hivatkozva. Amennyiben csekken rendezné a számlákat, elég az ügyfélszolgálaton kérni.

Havi melegvíz-részfizetés módosításának bejelentése


A díjfizető minden elszámolási időszak során egyszer kérheti a melegvíz-részfizetés mennyiségének módosítását, kivéve, ha a soron következő számlában melegvíz-elszámolás lesz.

Melegvíz-mérővel kapcsolatos bejelentések

A díjfizető a melegvíz-mérővel kapcsolatos munkálatokat (mérőcsere, plombálás, tisztítás, stb.) szóban és írásban is kérheti.

Fogyasztói megrendelés fűtési hálózat ürítésére

A díjfizető személyesen megrendelést adhat le radiátorcsere, fűtőtest le- és felszerelése miatti munkálatainak elvégzéséhez a fűtési hálózat ürítésére.

Részletfizetés vagy fizetési haladék iránti kérelem

A fogyasztó személyesen kérelmet adhat be a hátraléka rendezése céljából részletfizetésre, vagy fizetési haladékra.

Igazolás kiadása folyószámla-egyenlegről, számlamagyarázat

A díjfizető kérésére folyószámla-egyenlegéről igazolást biztosítunk.

Telefonos megkeresés esetén az alábbi ügyek intézhetőek:

Melegvíz-mérővel kapcsolatos bejelentések

Számlamagyarázat

Folyószámla egyeztetés

Távhőszolgáltatással kapcsolatos tájékoztatás kérése



Telefonos ügyfélszolgálat hétköznapokon 7-16 óráig a 96/50-50-50-es telefonszámon érhető el.

A távhőszolgáltatással kapcsolatos bejelentéseket írásban is megküldheti a díjfizető a szolgáltató fele. Írásbeli megkeresés esetén a GYŐR-SZOL Zrt. postacíme: 9024 Győr, Orgona u. 10., elektronikus elérhetősége: info@gyorszol.hu.

Hibabejelentés
:

A távhőszolgáltatáshoz tartozó hibabejelentést az éjjel-nappal hívható hibabejelentő tudja fogadni a 96/50-50-55 telefonszámon.

gyorszol facebook logo
November 2017
H K Sz Cs P Sz V
   1
2

4
5

7
8
9
10
11
12
13
14
15


18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
   
       
Gy?r Széchenyi István Egyetem Gy?r Nagytérségi Hulladékgazdálkodási ?nkormányzati Társulás Pannon-Víz Zrt. Innonet Gy?ri Kosárlabda Club Gy?ri Ipari Park
A www.gyorszol.hu internetes portál összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik.
2004-2010 copyright GyorSzol zRT. |
admin